Kwaliteits producten voor een leuke prijs.
Veilig en gemakkelijk betalen met IDEAL.
Snelle verzending BINNEN 1-2 WERKDAGEN

Veel Gestelde Vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt bij mij bestellen door artikelen in de winkelwagen te plaatsen en daarna gaat u naar uw winkelwagen. Vervolgens klik u op ‘Bestelling afronden’. Daarna kunt u uw gegevens invullen zoals:
Contactgegevens;
Factuuradres;
Afleveradres (indien u de bestelling laat verzenden naar een ander adres);
Eventuele opmerkingen.

Vervolgens klikt u op bestelling  afronden, daarna kunt u uw gegevens nog controleren en uiteindelijk kunt u uw bestelling bevestigen.

Het is sinds kort ook mogelijk om een account aan te maken of om af te rekenen zonder account. Het voordeel van een account aanmaken is dat u uw eerdere bestellingen terug kunt vinden en dat u niet steeds uw gegevens hoeft in te vullen.

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij mij veilig en gemakkelijke betalen via Ideal, Creditcard, Paypal, Bankcontact, Sofortbanking en Klarna Achteraf Betalen.

Ook is het mogelijk uw bestelling te betalen bij afhalen.

Wat zijn de verzendkosten?

Ik verzend uw bestelling via PostNL. Voor verzending gelden de algemene voorwaarden van PostNL. Hieronder staan de tarieven* die tijdens het bestelproces automatisch berekend worden.

Binnen Nederland
Brievenbuspostpost met track & trace: €. 4,25
Pakketpost met track & trace: €. 7,25

België (incl. verzekering tm € 100,00)
Brievenbuspost met track & trace: € 15,50
Pakketpost met track en trace: €15,50

*Deze tarieven zijn gebaseerd op de portokosten + verpakkingskosten + arbeidskosten.

Alle zendingen worden verstuurd met track en trace code.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling verzonden wordt?

Ik verzend uw bestelling via PostNL. Voor verzending gelden de algemene voorwaarden van PostNL.

Zodra de betaling binnen is worden de artikelen vaak dezelfde dag, maximaal binnen 2 werkdagen naar u verzonden. Ik kan vooraf niet zeggen hoe snel PostNL is. Dus garanties voor: “de volgende dag in huis” kan ik helaas nooit geven. Op zaterdag en zondag ben ik gesloten en worden er dus geen bestellingen verwerkt.

Ik zou graag het tracktrace-nummer van mijn zending ontvangen, kan dit?

Aan dit verzoek voldoen ik graag, dit gaat automatisch. U krijgt de track & tracecode automatisch zodra de 1e scan heeft plaatsgevonden bij het postkantoor.

Heeft u geen tracktrace code ontvangen? Vermoedelijk heeft u dan een onjuist emailadres ingevuld bij uw bestelling of de bestelling is nog niet gescand op het postkantoor.

Kan ik mijn bestelling bij u afhalen?

Betalen bij afhalen kan zeker! (niet schrikken van de geschatte verzendkosten) Dit is aan te passen nadat u een paar stappen verder bent in de betaalprocedure.

U kiest dan i.p.v. de andere opties voor: Betalen bij afhalen, de verzendkosten komen dan te vervallen.

 

  • Graag uw product af te halen binnen 5 werkdagen.
  • Afhalen kan op werkdagen op afspraak
  • U kunt pinnen of betalen in contanten. Zorg bij contante betaling a.u.b voor gepast geld.
  • Afhaaladres: Parallelweg 101, 8071 WD, Nunspeet

Kan ik ter plaatse komen uitkiezen?

Het is niet altijd mogelijk om langs te komen en hier alles te bekijken en uit te kiezen. Dit omdat dit niet te combineren is met mijn gezin en andere werkzaamheden. De webwinkel onderhouden en bijhouden en bestellingen versturen kost veel tijd.

Daarom adviseer ik uw bestelling te plaatsen via deze website, zodat ik het voor u kan klaar leggen. Om uw bestelling op te halen, stuurt u mij een whattsappje of belt u naar  06 22196722. Dan maken we even een afspraakje om af te halen.

Als het mij uitkomt, kunt u natuurlijk wel even neuzen bij de spulletjes die ik heb liggen.

 

Hoeveel producten zijn er op voorraad?

De voorraad wordt automatisch bijgehouden in de webwinkel. U voegt producten toe met het + teken en wanneer het maximale aantal is bereikt kunt u geen extra producten meer toevoegen.

 

Kan ik ook iets ruilen of retourneren?

Retournering & ruilingen van een artikel dient altijd plaats te vinden in overleg met ByJeniek. Neem daarom altijd vooraf contact met mij op via info@byjeniek.nl. Indien u een artikel wilt retourneren. Vermeld hierbij altijd een ordernummer. Hierbij geldt dat retournering alleen mogelijk is wanneer u dit binnen 14 dagen aangeeft. U heeft hierna nog 14 dagen om het product retour te sturen.* Deze termijn gaat in op de dag van ontvangst van uw bestelling.

Vult u bij een ruiling altijd dit formulier in en stuur dit samen met een kopie van uw factuur of orderbevestiging en de retourzending naar:

ByJeniek
T.a.v. Jeniek Visscher
Parallelweg 101
8071 WD Nunspeet

*Een retourzending is voor rekening en risico van u als koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van een retourzending.

Uw retourzending dient verpakt te zijn in de originele verpakking en voorzien te zijn van een retour formulier en (een kopie van) de factuur of orderbevestiging. Op deze factuur/orderbevestiging dient u duidelijk te vermelden welk artikel u retour stuurt.

Onvolledige retourzendingen kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.

De kleuren wijken in de werkelijkheid af van de getoonde foto, hoe kan dat?

De afwijkingen van de kleuren komt omdat de kleuren op elke monitor weer anders staan ingesteld, elke monitor geeft de kleuren anders weer. De getoonde foto’s geven daardoor (zo realistisch mogelijk maar bij benadering) de werkelijke kleuren weer.